31. heinäkuuta 2011

Introducing everyone~ pt.2

Huomenta, päivää ja iltaa! Toivottavasti kaikille ihanille (jo kolmelle toista :D) Lukijalleni kuuluu hyvää!^^
Itselleni ainakin, eilen meinasi kurkku olla hiukan kipiä, mutta kulttuuri paransi senkin n__n
Olin siis tätini kanssa suomenlinnan kesäteatterissa katsomassa Ronja ryövärintyttären. Mukava esitys ja hyvät näyttelijät. Samalla sain ihastella lautalta hieman öistä Helsinkiä. Kulttuuri pidentää ikää! 8D
Olen pahoillani, mutta olen onnistunut vähentämään koneella käyntiäni siitä syystä, että innostuin taas pelaamaan pokemon soul silveriä ^^ Ennole vieläkään voittanut rediä ja se ärsyttää D: Jos muuten joku haluaa tapella kanssani tai vaihtaa jonkun poken niin "ystävä koodini" on kai 46219. Tai se lukee tossa "trainer card"in "ID No." kohassa... En nimittäin tunne ketään irl pelaajaa niin olisi kiva oppia tuokin juttu :)
Mutta asiasta toiseen, tässä tekstissä olisi tarkoitus esitellä Delphy ja Angry. Oikeasti uskon ettette jaksa lukea pt. 4, mutta laitan nämä tänne vähintään siksi, että kun postaan pic ficin niin voitte käydä kurkkimassa että miksi tuo nyt noin teki. Kuitenkin,
*Nightmare ojentaa kameran nukkehyllylle*



*Askelia*


Delphy: Päivää~~ Niinkuin painajainen on varmaan jo selittänyt, olen Delphy.


Delphy: Olen paikan neljäs nukke, astetta epäsosiaalisempi, minulla on pikkusisko Angry ja Isoveli...


Delphy: Peruukkini on paraboxilta. Themeni on The legend of Zelda - Majora's mask - Song of healing. En erityisemmi välitä paikan muista nukeista, paitsi Angrystä.
Pahauni: Jos enää hänestäkään.


Delphy: Eniten inhoan Prunellaa. Me olemme niin kutsutusti luontaiset viholliset. Vähän kuin Zangoose ja Seviper.
Pahauni: Heh, olen kai selittänyt nukeillenikin kaiken pokemonista ::)
Delphy: Noh, lienee kuitenkin olla aika lopetella minun puolestani.


Delphy: Hyppää takaisin ylähyllylle.


*Hiljaisuus* Ja uskomaton mikki hiiri radio.


Angry: Hops.


Angry: Huomenia. Minua kutsutaan useimmiten Angryksi.


Angry: Peruukkini on Cool catilta, kuten myös toinen silmäni. Olen niin kutsutun "Alicen kirjan viisas vartija" n__n
Painajainen: Alicen kirjan enemmän tai vähemmän viisas vartija >)


Angry: Minulle on annettu sellainen tehtävä, että tällä lilalla silmälläni näen kirjassa tekstiä, ja minun on kopioitava ne siihen kirjaan. Muut eivät nimittäin näe sitä, ja minun on tavallaan kirjoitettava kirja uudestaan, jotta kaikki voisivat lukea sen. Silloin me kuulemma ymmärrämme Alicen salaisuuden. (?) Pystyn myös käyttämään sitä aseenani.


Angry: Mutta ei siitä sen enenpää. Me dalit olemme hyvissä väleissä keskenämme, naapurissa asuu "veljeni" Hangry, ja Roll on myös ystäväni.


Angry: Niin, minun themeni on muuten elokuvasta Amelie, La valse d'Amelie orchestral version.
Mutta tässä kaikki tälläkertaa.



















Angry: Adios~~ ft. Noodlen jalat

*Pahauni ryöstänee kameran*

No niin, nyt on sitten esitelty neljä yhdeksästä nukesta. En ihan putkeen laita kaikkien esittelyjä, sillä meikäläisen pitää venata Elin, Rolin ja Meenan peruukkeja.
Kiitos vielä muuten Noki-chanille edelliseen postaukseen kommentoinnista. Rakkaita lukijoita kaivataan edelleen lisää.
Omat asiani hoidinkin jo postauksen alussa, joten lopettakaamme postaus tähän videoon

                                                   Tuo Mawile on vain niin söpö ;___;
Kiittäen, Pahaunenne<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti