23. heinäkuuta 2011

Not my daughter, you bitch!

Jee, toinen postaus! Jee, kuusi lukijaa <3! Voi olenpas nyt itsestäni ylpeä >D
Humhum, liikaa asiaa~~ Olen pahoillani jos postauksistani tulee ylimitoitettuja, mutta minulla on aina niin paljon kerrottavaa x)
Otsikostaa, kävinpäs katsomassa uusimman Harry Potterin^^ Lieni niistä paras. Olen aina tennyt Severuksen olevan lemihahmoni. Mutta niinkuin voi otsikosta päätellä, paras kohta oli tietenkin Bellatrixin kuolema. Ei siitä sen enenpää, sillä kohta vain elokuvan nähneet ymmärtävät arvosteluani.
No, aloitetaan nukkejutuilla, eli tuikitavallisella (mutta pikkuriikkisellä) photoshootilla Reistä. Seuraavaan postiin voisin laittaa nukkejeni itse kirjoittaman esittelyn heistä :) Noh, kuitenkin niitä kuvia: (Ovat hiukan samanlaisia mutta so what ^^')






















Tadaa, kiitos katselusta^^
Sitten tämänhetkinen, parempi kuva Elistä, jolle sain vihdoin liimattua ripset :)

















Heh, ripset voivat vielä näyttää hiukka yliampuvilta, mutta kyllä ne sitten peruukin kanssa toimivat^^
Nukkeni kiittävät tältäerää, mutta minulla on vielä hiukan sanottavaa x)

Hankin itselleni bonsain! Hip hei, hurraa! Nimesin sen (lol) Phoenixiksi, sillä minulla on tapana nimetä ruukkukasvini :) Sitten vain jokapäiväistä kastelua ja huolenpitoa. Myyjä kertoi hänen olevan vähintään minun ikäinen, eli kolmetoista vuotias o__o
Tässä siitäkin kuva ;) (Anteeksi kuvieni huonolaatuisuus, tämä blogger ei näemmä oikein pidä valokuvista)






















Näin sitä pitää! Seuraavassa postauksessa nähdään! Mikäli saan vaihteeksi taas kadotetun piirrustus intoni palaamaan, voisin hyvinkin lähettää tänne raapustuksiani^^

See ya! Ja lukijoita otetaan yhä avosylin vastaan >)

Ps: pakollinen video postaus xxD
On melko ristiriitaista kun päässä soi nämä kaksi päällekkäin:
:) Kiittäen, pahauni :)

4 kommenttia:

  1. Mulla näkyi vain eka kuva, mutta tekstien perusteella kiva postaus. Itellänikin on bonsai :3 Hengissä on pysynyt hyvin joka päiväsellä lehtien sumutuksella ja kastelulla, kun multa on kuiva.

    VastaaPoista
  2. Hienoja kuvia! :D
    Rei on tosi ihana, ja nuo ripset on aika mielenkiintoset! 8D Tahdon nähdä peruukillaa~
    Bonsaikin on hieno >:D

    VastaaPoista
  3. Oijoi, El näyttää tosi mielenkiintoiselta, hyvä idea liimata ripset tolleen silmän allekkin. + Rei on söppänä. >3<

    VastaaPoista
  4. Minuakin tottatosiaan kiinnostaa nähdä miltä nuo ripset näyttävät peruukin kanssa ;)
    p.s. Bonsai löytyy täältäkin, tosin poikaystävä sitä enimmäkseen hoitaa sillä minä aina vähän niinkuin unohdan kastella D:

    VastaaPoista